Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Levering

Når blir varene mine sendt?

Såfremt varene du har bestilt er på lager, sender vi normalt ut ordren første virkedag etter bestilling. Bestiller du før kl.10.00 får vi som regel sendt ut varene samme dag. 
Du velger selv mellom de tilgjengelige fraktmåtene: Normalt kan du velge mellom Posten Klimanøytral Servicepakke eller Postnord MyPack. For enkelte småvarer kan du velge brev. Det er billigere, men du har ikke lenger mulighet til å spore pakken.

 

Hvordan kan jeg spore pakken?

Du finner pakkesporing under “Ordrehistorikk”-fanen i Kundesenteret som du finner i toppmenyen på siden.
Så snart vi har pakket ordren din, sender vi ut en leveringsbekreftelse med sporingsnummer til deg på e-postadressen du har oppgitt (det kan ta noen timer før sporingsnummeret blir aktiv, da Posten og Postnord henter pakkene hos oss først på ettermiddagen). Du kan da spore pakken via Pakkesporliste under Ordrehistorikk på vår nettside, eller direkte hos www.posten.no  / www.postnordlogistics.no.


Hva betaler jeg i frakt?

Du kan normalt velge mellom to fraktalternativer
Postnord MyPack
 kr. 99,- For mer info se www.postnordlogistics.no
Posten Klimanøytrale Servicepakke kr. 99,- For mer info se www.posten.no

Bedriftskunder har flere leverandører å velge imellom. Ta kontakt for ønsket fraktmåte
 


Enkelte småvarer kan sendes med brev. Pris: 49,-
I så fall vil dette dukke opp som alternativ når du skal velge frakt. Vær oppmerksom på at brev ikke kan spores.
Forsendelser til Svalbard belastes med fortollingsgebyr på 200,- i tillegg til fraktkostnaden.